ساخت سرور اوپن وی پی ان برای دور زدن فیلترینگ

سرور اوپن وی پی یک پروتکل امنیتی است که امکان ایجاد ارتباطات رمزنگاری شده بین دستگاه شما و اینترنت را فراهم می‌کند.

با ساختن یک سرور اوپن وی پی، شما می‌توانید تمامی داده‌های خود را در طول ارتباط با اینترنت رمز نگاری کنید، بدین ترتیب در امانیت کامل از حفظ حریم خصوصی و امنیت خود برخوردار شوید.

جهت خرید فیلترشکن پرسرعت اینجا کلیک کنید

ساخت سرور اوپن وی پی ان برای دور زدن فیلترینگ

#فیلترشکن #وی_پی_ان #آموزش_شبکه #نت_ملی

سرور اوپن وی پی برای همراه اول

همراه اول یکی از ارائه دهندگان موبایل و اینترنت در ایران است که با ارائه خدمات متنوع و کیفیتی به مشتریان خود شهرت دارد. ایرانسل نیز به عنوان یکی از ارائه دهندگان موبایل پیشرو در این کشور شناخته می‌شود.

استفاده از سرور اوپن وی پی به عنوان یک راه حل مناسب داشتن اینترنت آزاد است. این سرورها به کاربران امکان می‌دهند تا به صورت امن و خصوصی به اینترنت دسترسی پیدا کنند و از محتویات مورد نظر خود استفاده کنند.

با استفاده از این سرورها، کاربران می‌توانند به راحتی به وبسایت‌ها و خدمات مختلف دسترسی پیدا کنند و از محتوای آنها بهره مند شوند. این نوع سرویس‌ها می‌توانند به افراد کمک کنند تا از محدودیت‌ها و فیلترینگ‌های اینترنت در کشور خود عبور کنند و از امکانات بهتر اینترنت بهره‌مند شوند.

سرور وی پی ان

ساخت سرور openvpn برای دور زدن فیلترینگ : راه حلی ساده و کارآمد

در دنیای امروزی که از دسترسی به اطلاعات بی‌محدود و آزاد برخوردار بودن، امری بسیار ارزشمند است، فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی می‌توانند برای کاربران آزاردهنده و محدودکننده باشند.

اما با استفاده از سرورهای اوپن وی پی (OpenVPN)، می‌توانید به آزادی دسترسی به اینترنت برسید.

برای ساخت یک سرور اوپن وی پی ، ابتدا نیاز به یک سرویس میزبانی و یک نرم‌افزار سرور اوپن وی پی دارید.

میزبانی می‌تواند شامل یک سرویس ابری (cloud service) باشد که امکان ساخت و مدیریت سرورهای مجازی را فراهم می‌کند. نرم‌افزار سرور اوپن وی پی نیز برای ساخت سرورهای خصوصی و مدیریت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بعد از تهیه میزبانی مناسب و نرم‌افزار سرور اوپن وی پی، باید مراحل تنظیمات را انجام دهید.

این مراحل شامل تنظیمات شبکه، ایجاد گواهینامه‌های امنیتی، تعیین پروتکل‌های استفاده شده و مدیریت ارتباط با کلاینت‌ ها است.

از این راه حل امن می‌توانید در کشورهایی که اینترنت محدود شده است یا در سازمان‌ها و شرکت‌ها که سایت‌ها و خدمات مشخصی را مسدود می‌کنند، استفاده کنید.

دسترسی آزاد به اینترنت

در دنیای امروزی که دسترسی به اینترنت برای بسیاری از ما امری ضروری است، فیلترینگ و مسدودسازی سایت‌ها و خدمات آنلاین برخی از کاربران را محدود می‌نماید.

با ساخت یک سرور اوپن وی پی (OpenVPN) می‌توانید به راحتی این محدودیت‌ ها را پشت سر بگذارید.

سرور اوپن وی پی، یک راه حل امن و کارآمد برای ایجاد اتصال امن بین کامپیوتر خود و سروری از راه دور است.

با استفاده از پروتکل اوپن وی پی، تمامی ارتباطات شما رمز نگاری شده و از طریق یک تونل امن به سرور متصل می‌شوند. این به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی فیلترینگ‌ها را دور زد و به سایت‌ها و خدماتی که در دسترس شما قرار نمی‌گیرند، دسترسی پیدا کنید.

آموزش ساخت سرور openvpn

برای شروع، ابتدا نیاز به یک سرور مناسب دارید. می‌توانید از سرویس‌های ابری مانند Amazon Web Services یا DigitalOcean استفاده کنید و یک سرور مجازی بر روی آنها ایجاد کنید. سپس نصب و پیکربندی نرم‌افزار OpenVPN را روی سرور انجام دهید.

بعد از نصب، نیاز به تنظیمات اولیه دارید. برای این کار، فایل تنظیمات OpenVPN را باز کرده و تنظیمات مربوط به IP سرور، پورت و نوع رمزنگاری را وارد کنید. همچنین، برای ایجاد گواهینامه‌های امنیتی، از ابزار EasyRSA استفاده کنید. با ایجاد این گواهینامه‌ها، ارتباط شما با سرور به صورت امن تر خواهد بود.

حالا نوبت به تنظیمات کلاینت می‌رسد. بر روی دستگاه خود (مثلاً کامپیوتر یا تلفن همراه) نرم‌افزار OpenVPN را نصب کنید و فایل تنظیمات مربوطه را دریافت کنید. سپس این فایل را در نرم‌افزار OpenVPN وارد کنید. همچنین، باید گواهینامه‌های امنیتی را نیز در دستگاه خود نصب کنید.

با استفاده از سرور اوپن وی پی، امنیت اطلاعات شما نیز تضمین می‌شود.


ساخت سرور اوپن وی پی برای دور زدن فیلترینگ

به طور خلاصه، با ساخت سرور اوپن وی پی ان، می‌توانید به راحتی فیلترینگ‌ ها را دور زده و به آزادی دسترسی به اینترنت بازگردید.

با رعایت تنظیمات امنیتی و استفاده از نرم‌افزارها و ابزارهای مناسب، می‌توانید به صورت امن و آزاد به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

با اتصال به سرور OpenVPN، شما به صورت امن به اینترنت متصل می‌شوید.

تمامی ترافیک شما رمزگذاری شده و از طریق تونل امن به سرور منتقل می‌شود.

این به شما این امکان را می‌دهد تا به آزادی دسترسی به سایت‌ها و خدماتی که در دسترس شما قرار نمی‌گیرند، دست یابید.

بهترین سایت خرید آنلاین + تحویل آنی VPN »»

25 Comments