10 بهترین سرویس VPN رایگان برای مرور ایمن

10 تا از بهترین سرویس VPN رایگان برای مرور ایمن

وقتی صحبت از مرور ایمن اینترنت می شود، استفاده از VPN ضروری است. با وجود گزینه های بسیار زیاد، انتخاب گزینه مناسب می تواند دشوار باشد. در این مقاله، ما 10 تا از بهترین وی پی ان رایگان را که امنیت و حریم خصوصی قابل اعتمادی را ارائه می دهند، بررسی خواهیم کرد.

بهترین سرویس VPN رایگان
بهترین سرویس VPN رایگان

جهت خرید فیلترشکن پرسرعت اینجا کلیک کنید

1. ProtonVPN – ProtonVPN پهنای باند نامحدود و خط مشی سختگیرانه ای برای عدم ثبت گزارش ارائه می دهد و آن را به بهترین انتخاب برای مرور ایمن و همچنین بهترین وی پی ان رایگان تبدیل می کند. همچنین دارای یک رابط کاربر پسند و رمزگذاری قوی برای محافظت از فعالیت های آنلاین شما است.

2. Windscrib – Windscrib ماهیانه 10 گیگابایت داده سخاوتمندانه را برای کاربران رایگان به همراه ویژگی های حریم خصوصی قوی مانند مسدود کردن تبلیغات و محافظت از بدافزار فراهم می کند. این یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک VPN قابل اعتماد و کاربر پسند هستند.

3. Hide.me – Hide.me سرورهای VPN رایگان را در چهار مکان، بدون درپوش داده و ویژگی های امنیتی قوی ارائه می دهد. همچنین از چندین دستگاه پشتیبانی می کند، که آن را به انتخابی مناسب برای مرور ایمن در حال حرکت تبدیل می کند.

4. TunnelBear – TunnelBear به خاطر رابط کاربری با مضمون خرس معروف است، اما گول نخورید – رمزگذاری قوی و یک سیاست حفظ حریم خصوصی قابل اعتماد ارائه می دهد. با یک برنامه کاربر پسند و سرورهای سریع، این یک انتخاب محبوب برای کاربران رایگان VPN است.

5. Hotspot Shield – هات اسپات شیلد یک نسخه رایگان با ویژگی های محدود ارائه می دهد، اما هنوز هم یک انتخاب قابل اعتماد برای مرور ایمن است. این به دلیل اتصالات سریع و رمزگذاری قوی خود شناخته شده است که آن را به گزینه ای محبوب برای بسیاری از کاربران تبدیل می کند.

6. Speedify – Speedify ترکیبی از VPN و فناوری پیوند کانال برای ارائه یک تجربه مرور سریع و ایمن است. هر ماه 2 گیگابایت داده رایگان ارائه می دهد که آن را به گزینه ای عالی برای کاربران سبک تبدیل می کند.

7. ProtonVPN – ProtonVPN پهنای باند نامحدود و خط مشی سختگیرانه ای برای عدم ثبت گزارش ارائه می دهد و آن را به بهترین وی پی ان رایگان تبدیل می کند. همچنین دارای یک رابط کاربر پسند و رمزگذاری قوی برای محافظت از فعالیت های آنلاین شما است.

8. Windscrib – Windscrib ماهانه 10 گیگابایت داده سخاوتمندانه را برای کاربران رایگان همراه با ویژگی های حریم خصوصی قوی مانند مسدود کردن تبلیغات و محافظت از بدافزار فراهم می کند. این یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک VPN قابل اعتماد و کاربر پسند هستند.

9. Hide.me – Hide.me سرورهای VPN رایگان را در چهار مکان، بدون درپوش داده و ویژگی های امنیتی قوی ارائه می دهد. همچنین از چندین دستگاه پشتیبانی می کند، که آن را به انتخابی مناسب برای مرور ایمن در حال حرکت تبدیل می کند.

بهترین سرویس VPN رایگان
بهترین سرویس VPN رایگان

10. TunnelBear – TunnelBear به خاطر رابط کاربری با مضمون خرس معروف است، اما گول نخورید – رمزگذاری قوی و یک سیاست حفظ حریم خصوصی قابل اعتماد ارائه می دهد. با یک برنامه کاربر پسند و سرورهای سریع، این یک انتخاب محبوب و یکی دیگر از بهترین vpn رایگان می باشد.

مرور امن
خدمات VPN
VPN رایگان

سرویس VPNامکانات
ProtonVPNپهنای باند نامحدود، سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم
بادنویسی10 گیگابایت داده در ماه، مسدود کردن تبلیغات، محافظت از بدافزار

بهترین سایت خرید آنلاین + تحویل آنی VPN »»