کشور های محدود کننده اینترنت ، راه حل چیست؟

یکی از اساسی ترین نیاز های انسان مدرن ، در عصر حاضر اینترنت می باشد.

در این مقاله نگاهی انداختیم به موضوع فیلترینگ اینترنت در ایران و جهان و راهکار های غلبه بر آن

اینترنت به عنوان یک واژه کلی بوده و میتوان بینهایت کار را به وسیله اینترنت انجام داد. اصلی ترین آن ها توانایی ارتباطات است.

با توسعه جوامع و نزدیک تر شدن ملت ها به یکدیگر کم کم مرز های فیزیکی اهیمت خود را از دست میدهند و هم اکنون امکان یک تماس تصویری بدون دردسر با کیفیت در چهارگوشه جهان وجود دارد.

برخی از دولت های تمامیت خواه سعی دارند به هر نحوی که شده در اینترنت اختلال ایجاد نموده و با افزایش تعرفه ها، محدود نمودن سرعت و پایداری، ردیابی، جرائم و مجازات افراد باعث شوند آن مردم و آن کشور همچنان مقید به مرز های فیزیکی قدیم بمانند و مردم را از داشتن ارتباطات اجتماعی محروم نمایند.

جهت خرید فیلترشکن پرسرعت اینجا کلیک کنید

کشور های محدود کننده اینترنت

محدود ترین کشور دنیا

شاید بد نباشد نگاهی به محدود ترین کشور دنیا بیندازیم و از اهداف حکومت آگاه شویم که چرا و به چه دلیل حاکمیت نمیخواهد مردم از یک اینترنت آزاد برخوردار باشند؟ یکی از بد نام ترین های لیست کره شمالی است . که از سال 1948 توسط خانواده کیم و تحت دیکتاتوری کامل اداره میشود. مردم در این کشور از داشتن یک شبکه اینترنت آزاد و ارتباط با جهان خارج محروم هستند و اینترنت صرفا برای یک طبقه خاص قابل دسترسی بوده که تازه فعالیت های آن ها نیز به شدت تحت کنترل است.

فیلترینگ اینترنت در ایران چکونه انجام می شود؟

حکومت ایران از کشورهایی است که بیشترین سانسور اینترنت را انجام می‌دهد. متاسفانه در سال‌های اخیر چندین بار اینترنت را به طور کامل یا جزئی قطع کرده است. 

این اقدامات در پی اعتراضات گسترده مردمی علیه افزایش قیمت بنزین، ناکارآمدی مدیریت کرونا، سقوط هواپیمای اوکراینی و مرگ مهسا امینی انجام شده‌اند.

حکومت ایران همچنین در حال توسعه شبکه ملی اطلاعات است که میتواند اینترنت ایران را از شبکه جهانی جدا کند.

سانسور اینترنت در دنیا

به نظر می‌رسد که برخی از حکومت‌ها از اینترنت به عنوان یک تهدید برای حفظ قدرت و کنترل خود بر مردم می‌ترسند. این حکومت‌ها ممکن است بخواهند اینترنت را محدود یا قطع کنند تا جلوی انتشار اطلاعات، انتقادات، اعتراضات و حمایت‌های مخالفان خود را بگیرند. کشورهای ایران، روسیه، میانمار، چین، کوبا، مصر، بلاروس، کره شمالی، عربستان، ترکیه، سوریه، تونس، ترکمنستان، ازبکستان، و ویتنام مهمترین فیلتر کنندگان اینترنت در جهان هستند.

آنها همچنین ممکن است بخواهند از اینترنت برای تبلیغ و ترویج ایدئولوژی و سیاست‌های خود استفاده کنند و هر گونه منبع معتبر و مخالف را سانسور یا مسدود کنند.

راهکار های گذر از فیلترینگ چیست؟

استفاده از ابزار های وی پی ان در حال حاضر ساده ترین راه عبور از فیلترینگ می باشد.

البته برخی راهکارهای دیگر نیز وجود دارد که به دلیل پیچیدگی های فنی قابل استفاده توسط عموم مردم نیست. MultiVPN ابزاری امن برای دور زدن فیلترینگ است که به شما امکان می دهد بتوانید از اینترنت آزاد بهره مند شوید. فیلترشکن پریمیوم مولتی وی پی ان با داشتن ویژگی های منحصر به فرد در کنار شماست تا بتوانید همواره از فیلتر اینترنت گذر کنید. شما می توانید به سادگی وارد سایت مولتی وی پی ان شده، پس از ایجاد حساب کابری و انتخاب طرح های متنوع بسته به سلیقه خودتان از سرویس های اختصاصی ما استفاده نمایید.

کشور های محدود کننده اینترنت

بهترین سایت خرید آنلاین + تحویل آنی VPN »»